Som många säkert har märkt släppte vi i slutet av förra året vår helt nya kundzon. Trots att den utseendemässigt påminner en hel del om föregångaren innehåller den mängder med nya funktioner. En av många funktioner som tillkom och varit väldigt efterfrågad är autobetalning. Med autobetalning kan man lägga till betalningsmetod för att automatiskt betala förnyelse av tjänster. Vidare har hela beställningsflödet uppdaterats och möjliggör en smidigare upplevelse både vid beställning av ny tjänst som uppgradering av befintlig. Nedan listas några av de funktioner som kom i och med uppdateringen.
- Autobetalning
- Uppdatera PTR / rDNS
- Bind och släpp MAC-IP-relation.
- Uppgradering av tjänst
- Omgjord DNS-vy
- Sätt glue records för domännamn
- Återställ backuper av baskonton
- Gästkonto
- Monitor Uptime
- Ändra document root
- Nytt hjälpcenter Har ni idéer som ni tror hade varit bra att ha i kundzonen får ni gärna skicka förslag till feedback@inleed.se.